De persoonlijke en digitale evenementervaring presenteert het meest recente onderzoek en de meest recente inzichten om de Europese technologische leiders te helpen innovatie te omarmen

LONDEN, 14 september 2022 — Forrester (Nasdaq: FORR) kondigde vandaag de volledige agenda voor de conferentie voor Technology & Innovation EMEA 2022 aan, die wordt gehouden in Londen en digitaal op 13-14 oktober 2022. Om concurrerend te blijven in de huidige volatiele bedrijfsomgeving, moeten technologiemanagers voortdurend innoveren en een extreem klantgerichte groeimentaliteit omarmen. Extreem klantgerichte bedrijven rapporteren een omzetgroei die 2,5 keer zo hoog is als die van hun concurrenten.

Op het Technology & Innovation EMEA van dit jaar leren technologieleiders strategieën te ontwikkelen die de groei in het komende decennium vorm geven, doordat ze nog meer klant- en mensgericht zijn. Het evenement heeft ook een aantal keynote sprekers: auteur David Hutchens, die zal bespreken hoe leiders de grenzen kunnen doorbreken en kunnen innoveren door middel van berhalen over leiderschap, en Shell’s Head of Citizen Development en DIY Paul Kobylanski, die zal uitleggen hoe low-code en agile de digitale transformatie aanwakkeren.

Het Forum zal ook de Europese ontvangers van Forrester ‘s Technology Awards eren. De awards zijn een erkenning voor organisaties die met succes technologische strategieën hebben geïmplementeerd die resultaatgestuurd en uiterst klantgericht zijn om de bedrijfsgroei te versnellen.

Opmerkelijke keynotes en sessies zijn onder meer:

• Nieuwe technologie: vriend of vijand van duurzaamheid?Het begrijpen van de voor- en nadelen van nieuwe technologieën, zoals automatisering, blockchain, en het Internet of Things, en de invloed ervan op de duurzaamheid.
  • Vakkundigheid en talentbeheer in de Europese Context na de pandemie. Ontdek meer over de trends die in 2023 de basis zullen vormen voor talentmanagementstrategieën om te leren hoe te profiteren van toonaangevende kennisclusters in Europa.
  • Digitale operationele platforms maken het mogelijk uw strategie op de toekomst af te stemmen. Lees meer over belangrijke strategieën om de vereisten van het digitale tijdperk aan te pakken in een wereld die wordt gedomineerd door digitale platforms.
  • De toekomst van de mobiliteit.Ontdek hoe de vraag van consumenten naar veiligere en groenere mobiliteitsopties de innovatie zal aanjagen op het gebied van technologieën en bedrijfsmodellen voor persoonlijk vervoer – van elektrische voertuigen tot micro-mobiliteit.
  • De satelliethype gaat om meer dan alleen connectiviteit.Ontdek de realiteit voor uw bedrijf. Ontdek waarom de ruimtetechnologie zich in toenemende mate op de radar van de technologieleiders moet bevinden en de potentiële nieuwe satellietinnovaties die ruimterechnologie bedrijven kan bieden.
  • Metaverse, Web3, NFT’s: wat zijn de gevolgen voor uw technologische strategie?Leer de hype van de werkelijkheid te onderscheiden en de relatie tussen het metaverse, Web3 en NFT’s te begrijpen.

“De klanten van nu zijn mondiger en de systemische onzekerheid is nog steeds groot”, aldus Pascal Matzke, event host en VP, research director van Forrester. “Als gevolg daarvan staan de technologieleiders onder aanzienlijke druk om zich te blijven aanpassen aan nieuwe bedrijfsmodellen om hun organisaties te helpen te bloeien. Het evenement zal de technologische leiders helpen strategieën te ontwikkelen die innovatie inspireren, voor betere klantervaringen zorgen, en uiteindelijk de bedrijfsresultaten te verbeteren.”

Fysieke deelnemers hebben toegang tot begeleide discussies, adviesworkshops en speciale sessies. Ook krijgen ze toegang tot een aantal speciale programma’s, waaronder het Women’s Leadership Forum, de Executive Leadership Exchange, een exclusief programma dat is gericht op leiders op C-niveau, en een aantal diversiteits- en inclusievergaderingen. Via het evenementplatform hebben digitale bezoekers toegang tot alle conferentiesessies en sponsors.

Hulpmiddelen:

• Meld u aanom de conferentie van Forrester over technologie en innovatie EMEA 2022 bij de wonen.
  • Bekijk de volledige agendaen sprekers voor Technology & Innovation EMEA 2022.
  • Meer informatieover de sponsormogelijkheden van Technology & Innovation EMEA.
  • Volg @Forrester en #ForrTech voor updates.

Over Forrester
Forrester (Nasdaq: FORR) is een van de meest invloedrijke onderzoeks- en adviesbureaus ter wereld. We helpen leiders op het gebied van technologie, klantervaring, digital, marketing, verkoop en productfuncties om klantobsessie te gebruiken om groei te versnellen. Via Forrester’s eigen onderzoek, advies en evenementen krijgen leiders van over de hele wereld de inspiratie om daadkrachtig te zijn op het werk, om door veranderingen heen te navigeren en hun klanten centraal te stellen in hun leiderschap, strategie en operaties. Onze unieke inzichten zijn gebaseerd op jaarlijkse onderzoeken onder meer dan 700.000 consumenten, bedrijfsleiders en technologieleiders over de hele wereld; rigoureuze en objectieve onderzoeksmethodes, inclusief Forrester Wave™-evaluaties; meer dan 70 miljoen realtime feedbackstemmen; en de gedeelde kennis van onze klanten. Kijk voor meer informatie op Forrester.com.